Hesap
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepet
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Ürün Değiştirme
  • Aldığım ürünü farklı numara ve rengiyle değiştirebilir miyim? Aldığınız ürünü 7 gün içinde  aynı modele ait başka bir numara ve renkte ürünle değiştirebilirsiniz.  İade nedenini faturanın altında yer alan bölümde açıkça belirtmeli ve ürünle birlikte faturayı satıcıya göndermelisiniz.
  • Farklı bir model ile değiştirmek için ne yapmalıyım? Aldığınız ürünü kullanılmamış olmak şartıyla 7 gün içinde değiştirme hakkına sahipsiniz. Bu durumlarda lütfen Müşteri Hizmetlerine başvurunuz.
  • Çalıştığımız kargo firması UPS olup 1E24F6 kod numarasını kargo görevlisine bildirmeniz durumunda kargo ücreti ödemeyeceksiniz ( DEĞİŞİM VE İADE İŞLEMLERİNDE KARGO ÜCRETİ FİRMAMIZDA AİTTİR. BU DURUM SADECE UPS KARGO FİRMASI İÇİN GEÇERLİDİR )
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.