Hesap
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepet
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Alışveriş adımları

Sitemize üye olmadan işlem yapabilirisiniz. Üye olabilmek için ise "ÜYE OLUN" veya "Yeni Üyelik İçin Tıklayın" linklerini kullanabilirsiniz.

2. Almak istediğiniz ürünleri miktarını belirledikten sonra "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak alışveriş sepetinize atabilirsiniz. Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

3. Alışveriş Sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir. Ayrıca, ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz. Ürün fiyatları ve tutar bilgilerine KDV dahildir.

4. Sepetinizdeki ürünleri 3 farklı şekilde alabilirsiniz. Kredi kartı ile peşin ödeme , kredi kartı ile taksitli ödeme, havale ile ödeme. Ödeme şeklini seçtikten sonra seçtiğiniz ödeme şekline göre detay ekranı gelmektedir. İstenilen verileri girdikten sonra "Satın Al" butonuna tıklayın.

5. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler net üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı taktirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketlerinden müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir.

6. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş izleme modülüne yönlendirecektir. Bu numara, daha sonra ödeme ve sipariş takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi için mutlaka kaydedilmelidir.

7. Sipariş izleme modülü yardımıyla yaptığınız siparişlerin durumunu istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.